Dochádzkový systém
pre vašu firmu

Zjednodušte prácu personalistom a získajte prehľad o odpracovaných hodinách svojich zamestnancov na pár kliknutí

image

Firemné dochádzkové systémy vám znížia náklady

Každá hodina sa počíta - aj to je dôvod, prečo mnohé firmy už nezapisujú dochádzku ručne, ale používajú elektronické dochádzkové systémy. Vďaka nim budete mať prehľad o príchode a odchode každého zamestnanca v jedinej počítačovej, resp. webovej aplikácii. Odbremeníte tak personalistov od zdĺhavého vypisovania tlačív. Na konci mesiaca si dáta jednoducho vyexportujú do mzdového softvéru pomocou pár kliknutí.

Aj jednoduchý dochádzkový systém vám teda pomôže ušetriť náklady na zbytočné „papierovanie“ i náklady spojené s nezrovnalosťami v odpracovaných hodinách.

Počíta aj s dovolenkou, PN či „služobkou“

Dochádzkové systémy Aktion, ktoré inštalujeme, počítajú so všetkými situáciami na pracovisku (obed, prestávka, PN, návšteva lekára, pracovná cesta, dovolenka atď.). Okrem toho čiastočne nahradia aj personalistický softvér vďaka funkciám ako voľba pracovného zaradenia, evidencia školení, plánovanie zmien, výpočet nárokov na stravné alebo náhodná kontrola pri príchode a odchode.

Dochádzkový systém na karty aj odtlačky

Žiadne zložité listovanie v menu ani zadávanie osobného čísla. Dochádzkový terminál systému Aktion umožní vašim zamestnancom jednoduchú voľbu funkcie jediným dotykom na displeji. Na obsluhu teda nepotrebujú žiadne technické znalosti ani školenia.

Identifikovať sa môžu PIN kódom, RFID príveskom, prístupovou kartou, vlastnou platobnou kartou alebo odtlačkom prsta.

Zabudol si zamestnanec kartu doma? Žiadny problém, s elektronickým dochádzkovým systémom Aktion môže použiť aj virtuálnu prístupovú kartu priamo v služobnom alebo vlastnom smartfóne.

image

Mobilná aplikácia - dochádzka evidovaná kdekoľvek

Dochádzkový terminál môže byť s vaším zamestnancom kdekoľvek, aj keď je práve na pracovnej ceste. Stačí, ak si nainštaluje mobilnú aplikáciu, ktorá pri príchode na pracovisko v teréne zaznamená čas a polohu pomocou GPS prijímača (ten je súčasťou každého smartfónu).

Okrem evidencie si zamestnanci v aplikácii môžu svoju dochádzku spätne kontrolovať. Personalisti alebo riadiaci pracovníci môžu pomocou nej kontrolovať, upravovať či uzatvárať dochádzku jednotlivých zamestnancov, meniť nastavenia a vykonávať ďalšie úkony - všetko závisí od oprávnenia konkrétneho používateľa.

Avatar

„V ARBE inštalujeme dochádzkové systémy s najmodernejšími technológiami. Zamestnanci sú radi, že so sebou nemusia nosiť karty či prívesky ani si pamätať svoj PIN kód alebo osobné číslo. Stačí im odtlačok prsta alebo virtuálna karta v smartfóne. Tímlídri a vedúci pracovníci ich zase môžu kedykoľvek skontrolovať cez aplikáciu v smartfóne bez toho, aby sa zdržiavali listovaním v evidencii dochádzky.“

- Jozef Zámora, softvérový inžinier

Referencie z inštalácie dochádzkových systémov

Dochádzkové systémy od nás zjednodušujú evidenciu a šetria náklady aj týmto firmám:

Všetky referencie

5 dôvodov, prečo si vybrať slaboprúdové systémy od ARBE

  1. Za 20 rokov sme navrhli a nainštalovali slaboprúdové systémy pre stovky firemných zákazníkov.
  2. Dodávame komplexné riešenia, ktoré dokážu spolupracovať a ktoré môžete riadiť centrálne z jedného miesta.
  3. Používame najmodernejšie technológie - napr. biometrickú identifikáciu, samoučiacu obrazovú analytiku v kamerovom systéme či mobilné aplikácie na správu systémov na diaľku.
  4. Vybrané systémy od nás majú certifikát NBÚ pre objekty s najvyšším stupňom zabezpečenia.
  5. Pre nami inštalované systémy vám poskytneme rýchlu servisnú podporu vrátane hotline.

Cena za dochádzkový systém je individuálna

Závisí od veľkosti systému, typu a počtu použitých komponentov a súvisiacich prác. Vyplňte nám krátky formulár, spracujeme vám cenovú ponuku na mieru.


Vyplniť formulár

Technické vlastnosti nami inštalovaných dochádzkových systémov

Nami inštalované dochádzkové systémy Aktion používajú spoločný hardvér a databázu s prístupovým systémom. Okrem toho spolupracujú so zabezpečovacími, kamerovými či stravovacími systémami a s požiarnou signalizáciou. Systém dokážeme prepojiť s vašimi existujúcimi komponentmi (kabeláž, turnikety, závory). Väčšina prvkov je pripojená jediným káblom, ktorý zabezpečuje prenos dát i napájanie technológiou PoE.

Dochádzkový systém môže bežať na vašom vlastnom serveri alebo v cloude (tj. na vzdialenom serveri, daňou je však nižšia úroveň zabezpečenia). Výpadku servera sa nemusíte obávať, systém funguje aj v offline režime bez spojenia so serverom.

Rozšírenie o ďalšie prvky vieme vo väčšine prípadov vykonať bez odstávky celého systému. Pri aktualizácii prístupových práv jednej osoby sa nemusia prehrávať všetky údaje do pamätí jednotiek, takže systém nebude takouto zmenou blokovaný. Objem prenesených dát v rámci dochádzkového systému je minimálny, keďže prebieha v režime CBC. Na rozdiel od režimu master - slave teda prvky medzi sebou nekomunikujú neustále, ale iba v prípade potreby. Vďaka tomu zbytočne nezaťažujú sieť.

Vybrať si môžete snímače, ktoré pracujú od -20 do + 70 °C, prípadne také, ktoré sú vhodné do prostredia s nebezpečenstvom výbuchu. Displeje sú chránené antivandal ochrannou fóliou, na zariadeniach sú osadené tamper kontakty, ktoré signalizujú otvorenie resp. poškodenie krytu ústredni zabezpečovacieho systému.

Softvér, ktorý vám dodáme k dochádzkovým systémom, je viacjazyčný a dokáže čiastočne nahradiť aj personalistiku. K dispozícii máte rôzne druhy zmenových režimov, generovanie zmenových kalendárov, prestávok, výpočet odpracovaného času (vrátane prestávok, nadčasov, služobných ciest atď.) či rôzne typy príplatkov. Agendu vám zjednoduší aj automatický výpočet stravných lístkov, príspevku na stravovanie a výpočet diét pri pracovných cestách.

Evidovať môžete neobmedzené množstvo používateľov, príchody a odchody vozidiel i návštev. Záznamy môžete ľubovoľne upravovať, robiť uzávierky a tlačiť zostavy. Ak by vám funkcie nestačili, môžete dáta exportovať do mzdového a personalistického softvéru. Reporty získate e-mailom, SMS správou, alebo ak budete mať v smartfóne nainštalovanú aplikáciu, aj notifikáciou. Na grafický návrh a potlač personalizovaných prístupových kariet môžete využiť integrované fotopracovisko.

Vyžiadajte si cenovú ponuku

Cena za dochádzkový systém je individuálna - závisí od veľkosti systému, typu a počtu použitých komponentov, ako aj súvisiacich prác. Vyplňte nám krátky formulár, spracujeme vám cenovú ponuku na mieru.

Vyplniť formulár